[LINUX:23399] Re: basimin belasi sendmail

From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Tue 26 Dec 2000 - 10:03:40 EET

Merhaba;

pop3 ve imapi aktiflestirmek için /etc/inetd.conf dosyasini edit etmen
lazim.

Redhat 7.0 kullaniyorsan /etc/xinetd.d/ipop3 dosyasini edit edip disable =
no yapman gerek.

Tabi sonrada inet servisini restart etmen lazim.
# /etc/rc.d/init.d/inet restart
Redhat 7.0 için
# /etc/rc.d/init.d/xinetd restart

Sorununuz pop3 servisi ile. Sendmaille ugrasmayin.

Bu arada imap paketini yüklememisseniz yine çalismaz.
/usr/sbin dizininde ipop3d dosyasi var mi onu kontrol edin.
Yoksa Redhat cdnizin RedHat/RPMS/ dizininde imap-4.7....rpm i yükleyin.

Kolay gele...