[LINUX:23398] basimin belasi sendmail

From: mehmet kazak (mehmetkazak@usa.net)
Date: Tue 26 Dec 2000 - 09:38:40 EET

arkadaslar sizlerden tekrar yardim istiyorum.
redhati sifirdan yukledim yuklenecek paketlerin icinde send maili sectim
redhatta consolda mail yazabiliyorum yazdigim maili baska bir user olarak
girince okuyabiliyorum, yani user roota mail yazabiliyor roota mailleri
okuyabiliyor(hepsi ayni bilgisayarda :)
simdi gel gelelim netscape ile baglanmaya calistigimda soyle hata veriyor.
netscape is unable to locate the server pop
please check the server name and try again
ayarlari dogru yaptigima eminim.
dokumanlarda anlatilan #pop3 #imap yazan inet.cnf veya buna benzer bir dosya
bulamadim.
tam hatirlamiyorum ama bir arkadasimiz soyle komut girmemi istemisti m4
sendmail.mc > sendmail.cf (yanlis olabilir) boyle yazdigim zaman soyle hata
veriyor
/etc/sendmail/.mc:11: m4: Cannot open /usr/lib/sendmail-cf/m4/cf.m4: no such
file or directory
arkadaslar ne yapmam lazim send maili rpm olarak tekrar yuklemeye calistim
fakat zaten yuklu diye yaziliyor. tar.gz olarakmi yuklesem.
linux ogrenmeye azimliyim. ingilizcem yok denecek kadar az. tek kaynagim
sizsiniz. cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
hayirli bayramlar dilerim