[LINUX:23322] Mail Okuma

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 03:12:49 EET

 Selamlar

 Grafik ortamda uzaktaki bir pop account umdan mail
okumak icin tavsiye edebileceginiz bir program var mi?

 Ozellikle istedigim bir ozellik, ben mail larimi
local makinama download ettirip okuduktan sonra,
sadece local olarak sildigim mail lari, uzaktaki pop
serverdan silsin, yeni gelen maillari local makinama
kopyalasin.

 Yani hem uzaktaki pop sistemimde hem de kendi
makinamda maillarim ayni olsun.

 Mandrake 7.2 kullaniyorum, kmail vs de bu ozelligi
bulamadim. Netsape messenger bu isi yapiyor ama
netscape pek hosuma gitmiyor.

     Tesekkurler
                                     Onur