[LINUX:23321] Re: Mandrake 7.2

From: Cavit Keskin (cavit.keskin@vestelnet.com)
Date: Sat 23 Dec 2000 - 02:18:20 EET

Dogru redhat'in 3. cdsini cektim :-)
Saka bir yana ama cektigim upgradeler neredeyse 1 cd oldu...

Fakat ben hem masaustunde hemde server olarak kullaniyorum,
guncellemeleri yaptiktan sonrada pek bir sikayetim kalmadi diyebilirim.

Fakat herkes okadar cok sikayet ettiki dogrusu merak ediyorum, yasadiginiz
problem nedir diye...

Acaba guvenlik acklarimi, yoksa stable olmadigi konusundami...

Bu arada php ile ilgili eksik moduller üzüyor. özellikle image
fonksiyonlari.
guncellemeden önce jpeg destegi yoktu guncelledikten sonra gif destegi
kayboldu.

simdi firsat bulursam php sourcelerini cekip derlemeyi dusunuyorum.

ve bazen kendi kendime birak su redhat'i, mandrake'yi server istiyorsan
cek bi slakware demiyorda degilim hani.

Siz ne dersiniz apache+ssl+php+sendmail gibi sadece server için
en uygun dagitim slakware diyebilir misiniz?

ck