[LINUX:23266] Re: Squid kisitlama tesekkurler ama

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Thu 21 Dec 2000 - 20:18:37 EET

Merhabalar,
dediginiz gibi 2 ayagida yaptim squid.conf icine su satirlari ilave ettim
transparent proxy icin

httpd_accel_host virtual
httpd_accel_port 80
httpd_accel_with_proxy on
httpd_accel_uses_host_header on

ikinci kisim dediginiz yer icinse

ipchains -A input -p tcp -i eth0 -d 0/0 80 -j REDIRECT 3128
yaptim
clientlerden proxy ayari kalkinca hicbir sayfa gelmiyor adres yok hatasi
aliyorum squid ten
birde yereldeki apache yede ulasamiyorum squid yine ayni hatayi veriyor