[LINUX:23228] Re: RedHat 7.0 icin Qmail

From: LCF (ozan@core.cryptos.net)
Date: Thu 21 Dec 2000 - 11:55:03 EET

Arkadas sadece kurmus test etmek istiyor sanirim:)

On Thu, 21 Dec 2000, Deli Ali wrote:

> Date: Thu, 21 Dec 2000 11:40:47 +0200 (EET)
> From: Deli Ali <deliali@postmark.net>
> To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:23226] Re: RedHat 7.0 icin Qmail
>
> selamlar
>
> yapmak isteginiz seyi tam anlayamadim ..siz qmail için redhat rpm
> mini kendiniz mi tekrar baştan yaptınız (zaten var da !) var olan rpm
> in test edilmesini mi istiyorsunuz..
>
> qmail i rpm ile kurmak çok sağlıklı bir çözüm degil. qmail sitesinde
>
> Inetd is no longer recommended for use with qmail 1.03. Use tcpserver
> instead
> [...]

Copyright (c) 2048-2046 Cryptos Security Inc.

Bu sayfada yazilanlarin tum haklari Cryptos Security Inc.'e aittir. Kaynak
belirtmeden "dur $unu arkada$lara maille forward ediim eheh" diye
aklindan geciren dombilidir,taocudur. Yazilan entrylerin(mail) iceriklerinden
yazarlari sorumludur bir gun "kim lan bunlar" diye kapiya biri gelirse
"abi buyur hepsi emaili kayitli as kes" denecektir.