[LINUX:23226] Re: RedHat 7.0 icin Qmail

From: Deli Ali (deliali@postmark.net)
Date: Thu 21 Dec 2000 - 11:40:47 EET

selamlar

yapmak isteginiz seyi tam anlayamadim ..siz qmail için redhat rpm
mini kendiniz mi tekrar baştan yaptınız (zaten var da !) var olan rpm
in test edilmesini mi istiyorsunuz..

qmail i rpm ile kurmak çok sağlıklı bir çözüm degil. qmail sitesinde

Inetd is no longer recommended for use with qmail 1.03. Use tcpserver
instead
ifadesi var ver rpm ile tcpserver gelmiyor biliyorum

iyi çalışmalar