[LINUX:23222] Re: Sisteme giris karsilama mesaji

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 23:38:07 EET

Merhabalar,
RedHat'ın böle bir güvenlik veya salaklığı var...
rc.d nin altında açılış scriptlerinden bir tanesin hangisi aklımda değil,
elimdede RH olmayınca kontrol edemedim... bu scriptlerden bir tanesinde
Makina adı, sürüm ve kernel numarasını alıyor ve sıfırtan tekrar bir
/etc/issue dosyası oluşturuyordu.
Bu işlemi iptal edersen olur.. veya açılış sonrası kendi issue dosyanı
değiştirecek bir satır ekle..

:)) 95 de okulda 3 Linux vardı, RH yukli idi. O zmanda aynı sorunu
yaşammıştım.. Hala devam ediyor. neyse,
Iyı akşamlar
ARiF