[LINUX:23221] Re:_Mandrake_7.2_Türkce_Probleminin_cözümü

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 23:24:25 EET

--- Serhat Selahattin Umar <misterno@mail.com> wrote:
> dedigim gibi daha önce MDK kullanmamistim ama ilk
> denememde asagidaki
> gibi yaptim ve KDE2 de menüler filan dahil olarak
> bütün türkce karakterleri
> görebiliyorum, asagida kacirdiginiz bir adim varmi
> kontrol edin, türkce
> fontlarin
> kayip görünmesi bütün adimlari yaptiginiz fakat font
> dosyalarinizda problem
> varmis gibi görünüyor
>
> iyi calismalar
> Serhat Selahattin Umar

 Bir adim atlamadigimdan eminim, pek cok defa denedim.
Baska window managerlarda menulerde bi problemim de
yok. Malesef ben de anlamadim.

 Wimdoz ttf fontlarini da kullandim, sonucta bir
degisiklik yok.

 Acaba LANG LC vs degiskenleri ne olmali ? Ne kadar
etkililer bu konuda ? Ben tr ve tr_TR denedim ama
sonuc degismedi.