[LINUX:23215] Re: win9x'ten linux partition'i nasil?

From: Pony (wizyon@online.tm)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 20:16:41 EET

Demekki bir problemi olan arkadaslarin benim yaptigim gibi degilde
problemlerini daha acik sekilde dile getirmeleri gerekiyor. Benim
sorunum; Ayni makinada hem win9x hemde linux calisiyor ve ben Win9x;ten
linux partition;ini gormek ve gerekirse bazi dosyalari win9x'e transfer
etmek istemem. Bunu arkadaslarin verdigi adresteki programi cekerek
hallettim. Yardimlasmak guzel sey. Tesekkurler.
Bu arada VPN ile ilgili problemim vardi. www.linuxapps.com adresine
girip pptp keywordu ile arama yaptim. Gelen dort ayri sonuctan biri
benim isimi fazlasiyla gordu.
Hepinize linuxlu gunler gercektende.

Pony.