[LINUX:23211] Türkce basmak

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 19:18:51 EET

ogonkify programini kullanin takir takir turkce basin. Staroffice'i
bilmem ama hicbirsey yapmadan Applixware altinda Turkce fontlarin ttfde
neyse onun aynisi basmak mumkun Ha Applixware beles sirke degil ama 70 $
dolara harika

> * sistemim cups kullaniyor. lat5u-16.psf fontu ile
> konsolda turkce yaziyorum. trq_lat5 klavye duzeni.
> Bilmiyorum bu ayarlar yazici ciktisini etkiler mi,
> sonucta ascii.
> - KWord den turkce print out alamiyorum...

Gayet guzel aliyoruym

> - Staroffice 5.1 den aliyorum (5.2 de de turkce
> halledilemiyordu, hala degismedi ise)
ogonkify -SO

> - Konsolda
>
> echo "ğüğüğşşşii..sadf" |lpr
>
> yazdim , malesef Turkce "fontlarimizi" goremiyorum...
>
> Kword un bir sacmaligi da... staroffice de yazi
> boyutunu 12 nin disinda bir boyuta ayarladigimda (8-10
> gibi scaled olsa da) ğ ve ş aynı kalırken, Kword de
> turkce goruntu (font) bir anda kaybolup yerine malum
> turkce olmayan sekiller cikiyor. Staroffice yukledigim
> true type fontlari gorup kullanabiliyorken Kword

malesef bu isi beceremiyor....

> Sanirim biz de Turkce'yi beceremiyoruz...
O nu bilemem

> [...]
> kendiliginden kapaniyor cache dosyalarını sildim nasil
> tekrar nail olustracgim bilen varsa sevinirim...
>
> yada program neden kapaniyor onu ogreneyim ?..

> Listeci arayuzu:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

> Subject: Re: win9x'ten linux partition'i nasil?
> Date: 20 Dec 2000 08:03:22 -0800
> From: Serdar KOYLU <skoylu@altavista.com>
> To: linux@listweb.bilkent.edu.tr
>
> Selamlar..
>
> Win9x ile ayni diskteki ext2 partisyonlarini, Win icinden
> gorebilirsiniz. Samba ile ise sadece ag uzerinden gorebilirsiniz.

Togan Muftuoglu
toganm@turk.net

100% MS FREE Absolutely no component of Microsoft was used in the generation or posting of this e-mail. So it is virus free