[LINUX:23209] Re: win9x'ten linux partition'i nasil?

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 20 Dec 2000 - 18:48:39 EET

dikkat ederseniz bir sey su sekilde yapilabilir yargisina varmiyorum
bir makinadan bir baska linux makinanin diskini gormek baska birsey
win9x uzerinden linux partition u gormek baska birsey

file system baska bir kavram partition baska bir kavram
kavramlari karistirmamakta fayda var.
ha arkadas yanlis seyi sormus derseniz o ayri ki bu konuda ne ben ne
siz arakdasin tam olarak neyi sordugunu ve cevap veren diger
arkadasinda neyi ima etmeye calistigina dair bir fikir yurutemeyiz.
iste bende basit bir sorusordum :
win9x e mi samba kuracak bu arkadasimiz?

dedim soruma cok soru isaretli hafif alayci oldugunu tahmin ettigim
cevabinizi vermeden once sorulari ve cevaplari iyi irdelemis olmanizi
beklerdim. (signuture a dikkat :) ) (not: gulumseme alayci bir
yaklasim degildir olsa olsa ironi olabilir)

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.

LEONARDO DA VINCI ( 1510 )