[LINUX:23162] Re: LAN'i 1 km oteye nasil iletebiliriz ?

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Tue 19 Dec 2000 - 20:29:51 EET

evet 30mil destekleyen bir wireless antenini dediginiz gibi oldukca yüksege
kurmak gerekiyor, 30-40km gibi uzun mesafede de wireless lerin
kullanildigini
bahsetmek istemistim imkansiz degil, mesafer arttikca ve üreticinin
gerektirdigi
ortami saglamadiginiz sürece hizin 11 ile 2mbps arasinda degismesi olasi...
hem ucuz aletler de degil, bu tür projelerin 10.000$ dan basladigini
saniyorum.