[LINUX:23108] Re: Sozluk

From: Togan Muftuoglu (toganm@turk.net)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 21:16:09 EET

Murat Koc wrote:

> Selam,

> Bir ara Doruk Fisek bu konu ile ilgili bir mail atmisti. Sanirim ispell in
> yazari ile maillesmisti ve yazar Turkce nin yapisindan dolayi pek mumkun
> olmadigini soylemisti diye yazdigini hatirliyorum. Sanirim Doruk daha
> ayrintili bilgi verebilir.

Ancak aspell her turlu dile destek veriyor su anda kesfetmek icin
yaklasik 3000 kelimelik bir data dosyasi yaptim ve oldukca yakin
onerilerde bulunuyor. http://aspell.sorceforge.net

Yine de tesekkurler

--
Togan Muftuoglu
toganm@turk.net

100% MS FREE Absolutely no component of Microsoft was used in the generation or posting of this e-mail. So it is virus free