[LINUX:23084] Ynt: Re: windows kadar kolay...

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Mon 18 Dec 2000 - 12:30:14 EET

Merhabalar,

Yazınız gayet ilginç geldi bana,ama inanın Türkiye gibi bir ülkede bazı
şeylere gücünüz yetmeyebiliyor.Onca deneyim ve dünyadaki yönelmeye karşın
birileri ortaya çıkıp tüm bunları silmek isteyebiliyor.Sizin ise gücünüz
yetmiyor bunu engellemeye,işletim sistemiymiş gibi sunulan o iğrenç robot
,çözümmüş gibi cilalanıp karar verme aşamasındaki bir takım kişiler
kandırılabiliyor.Dedim ya gücünüz yetmiyor işte,o ikide bir çakılıp duran
robotlara bakıp bakıp geleceği tahmin ediyorsunuz ama susmak
zorundasınız.(Susmayıp konuştuğunuz zamanlardaki başınıza gelenleri
hatırlıyorsunuz da) :))) Doğru söylemişsiniz burası Türkiye,teknik bir
konuda da bir şeyleri savunmak için bazı rütbeler ve payeler (ünvanlar)
almak zorundasınız.Ya da bu tür payelere sahip olan sizinle aynı fikirdeki
insanlardan yardım istersiniz,onlara özenirsiniz.Evet burası acaip bir
ülke,özel sektörümüz genelde aklın yolu bir deyip doğru olanı
seçebiliyor,ama maalesef kamuda işler her zaman öyle gitmiyor.

Selamlar

Orhan Berent
(yine don kişotluğa mı soyunacağız nedir)