[LINUX:23052] send mail ayarlari

From: mehmet kazak (mehmetkazak@usa.net)
Date: Sun 17 Dec 2000 - 21:20:35 EET

arkadaslar redhat 7.0 kurdum ve sendmaili calistirdim fakat disaridan mail
alamiyorum. zannedersem relay vaya pop3'u secmedim ama dokumanlarda anlatilan
dosyalari bulamadim sendmail yeni versiyonunda ne gibi degisiklikler var local
adreslerden mail alabilmek icin hangi ayarlari yapmaliyim.
cevaplariniz icin tesekkurler