[LINUX:23048] KDE2 ve kicq

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sun 17 Dec 2000 - 21:20:05 EET

Merhaba,

Mandrake 7.2 ve KDE2'ye kicq kurmaya calisiyordum... (Mandrake 7.2'yi en basit seçenegiyle kurmustum, nasil geçiyordu hatirlamiyorum (benim hafizam da çok kötüymüs yahu...) öntanımlı sanirim, o yüzden compiler'lar tam olarak yüklenmemisti...) Rpmdrake araciyla gereken gcc eklentilerini ve ivir-zivirlari kurdum.. Gene hata verdi, gene verdi, ve ben sonuna kadar gerekenleri kurdum. En sonunda gene kurmayi denedigimde en son Qt'yi kontrol etti, diger dosyalara bakarken.. :
"Your system is not able to compile a small KDE Application!"

seklinde alayci bir mesaj verdi. Compiler'in bir sorunu yok çünkü daha önce xkeycaps ve baska bir kaç program daha derlemistim, acaba kicq'nun kde2.0'la bir uyumsuzlugu mu var? Icinizde KDE 2.0'a bu programi kurabilmis herhangi birisi var mi?

Saygilar
Serdar Cevher