[LINUX:23042] Re: LAN'i 1 km oteye nasil iletebiliriz ?

From: UASAHIN (uasahin@datassist.com)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 17:59:21 EET

Boyle bir yapi için fiber biraz luks olsa gerek.
Eger sadece iki lan birbirine erisecekse en ucuz cozum daha once dedigim
gibi sdsl modem
(iki nokta arasina kablo cekmeniz gerekiyor ki bu hem fisible degil hemde
telekom izin vermeyecektir.)
sh hattina basvurun (tek yeter sart iki yerinde ayni santrala bagli olmasi)
sh hatti santral de herhangi bir sisteme
girmiyor sadece iki kabloyu birbirine bagliyorlar yani dahili bir hat gibi
dusunun .
Bunun aylik cüzi bir sabit ücreti var (15 milyon) iki tanede sdsl modem
aldiniz mi
maaliyet 3000 $ gezmez ve en az 1 Mb calisir. Eger buda uymazsa wireless
cozum ler var ki
5000$ i geçmez . 3Mb gercek download hizina ulasabilrsiniz.
Bütün bu yontemleri bizzat uygulamis biri olarak bu seceneklerin disindaki
yontemler
ya luks olacak yada performans açisindan bu kadar yeterli olmayacagini
soyleyebilirim.
Business anlaminda e-mail yoluyla temas kurarsaniz hazir paket cözüm
sunabilirim
saygilar..