[LINUX:23039] Re: windows kadar kolay...

From: krumm (yermiz@bir.net.tr)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 17:17:15 EET

> Yeni bir bilgisayar kullanicisi icin, her sey erismesi oldukca guc bir
> deneyimdir. Linux zorlugunun bir kismi Medyadan bir kismida bizlerden
> geliyor. Linux kullanmanin asil zorlugu yeterli yerel kaynak olmamasidir.
> Ikinci en buyuk zorluk ise cevrede windows tan iyi kotu anlayan birileri
> varken Linux tan anlayip azicikta olsa yardim edebilecek kisilerin azligi.
>
> Bununda otesinde. Kac tane bilgisayar saticisi sattigi sistemlere Linux kurup
> bunun destegini verebiliyorki ? Asil bunu astigimiz zaman Linux gercekten
> [...]

 Aslında ben birkaç aylık slakware 3.5 tecrübesinden sonra redhat6.2 ye tamamen
geçip windows'tan sıyrıldım.3-4 aydır mutlu ve huzurlu bir linux
kullanıcısıyım.Yalnız daha önce linux'a geçmediğim için pişmanlık duyuyorum.(Bu
arada hala bir "newbie" sayılırım).
 Linux'un yeni kullanıcıları kaçırdığı düşüncesiyle bu maili yazmıştım.Gerçi
son senelerde bilgisayar dergilerinin linux'a yer vermesi gibi olayların
sürmesiyle ülkemizde de linux popüler olmaya başladı.(gnu/linux dergisinin
bağımsız olarak çıkacak olmasıda cabası).
 Linux'a erişmenin bir bilgi sorunu olduğu ve kolaya alışmışlığımızın bizi
linux'tan uzaklaştırdığına dair olan görüşlerinize katılıyorum.Zaten bu
etkenlerin biraz olsun hafiflemesiyle ve halkımızın bilinçlenmesiyle sevimli
Penguen'in ev kullanıcıları içinde yakın gelecekte daha rahat ve cazip bir
çözüm olacağına inanıyorum.
 Yanıtınız için teşekkürler.İyi çalışmalar.