[LINUX:22981] Re: Win2k ve Linux

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Fri 15 Dec 2000 - 04:35:22 EET

aslinda ilk once windowsun sonra linux sistemlerinin kurulmasi gerekir.
fakat ayni seyi ben asmaya calisiyorum. daha dun bir mail atmistim listeye.
windowsu sonradan kurdugumuzda mbr windows tarafindan ele geciriliyor.
burada yapilacak olan sey ya linuxu tekrar kurmak, yada - eger oyle bir
program varsa - boot manager turu bir programla lilo yu tekrar mbr a yazmak
gerekir. Ama dedigim gibi boyle bir program varmi? eminim vardir gerci ama
adi ne? bende bilmiyorum...