[LINUX:22951] Re: windows kadar kolay...

From: sushie (sushie@turk.net)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 16:47:45 EET

Merhaba,

Oncelikle bence cok buyuk bir yanilgi icindesiniz. Belli bir sure windows
isletim sistemini kullanmamis birinin linux'u kullanmasi zor demissiniz.
Maili de bunun uzerine kurmussunuz.

Ama zaten linux'un windows ile "hic bir" alakasi yok. Ben ilk linux
kurdugumda sok olmustum. Senelerdir bilgisayarla ilgili olan ben, windows
isletim sistemlerini bir cirpida kurabilen (bunlar komik seyler tabii), NT
tabanli sunucu cozumleri hakkinda derin bilgisi olan ben, cok acemi bir
bilgisayar kullaniciya donusmustum. Hala da oyle gorurum kendimi. Benim
linux'da windows bilgi konumuma gelebilmem icin az 3 seneye daha ihtiyacim
var sanirim.

Demek istedigim o ki, linux yeni bir dunya. Belli bir sure windows
kullanilacagina, mandrake kullanilsa daha iyi olur. Yani olaya windows
acisindan yaklasmayin. Cok yeni bir kullanici, linux kullanmaya baslarsa,
emin olun windowsu ogrendigi kadar kolay olmasa da ayni surede hemen hemen
aynı bilgi seviyesine erisir. Ki zaten linux'un ev kullanimi cok cok dusuk
oranlarda. Bu oran artarsa bir sekilde, ben %100 eminim ki Windows'dan cok
cok daha kullanici dostu ve kolay kullanımlı isletim sistemleri cikacaktir
ortaya. Ve ortada rakip bol oldugundan, eminim cok iyi urunler gorecegiz.

Sevgiler