[LINUX:22934] lilo nun tekrar mbr a yuklemek

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Thu 14 Dec 2000 - 14:04:42 EET

selam,

   ayni ide disk uzerinde once redhat 7.0 sonra windows98 kurdum.

   dogal olarak windowsu once linuxu sonra kurup, lilo nun mbr'a sonradan
yerlesip rahatlikla boot operasyonunu yapmasi gerekirdi.

   tabiki ben windowsu sonradan kurdugum icin mbr windows tarafindan
kullaniliyor ve lilo ya windowsu eklesem bile mbr da calismiyor. simdi benim
normalde linuxu tekrar kurmam gerek. gerci yarim saatlik is, ama merak
ediyorum ve umarim bir yolunu yapmislardim diyorum, bu, tekrar install
etmeden, sadece liloyu mbr a kaydedebilecek bir boot manager gibi bir
program varmi? sadece ismi lazim....