[LINUX:22909] Re: Ynt:Re: Hangi Baglanti?

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 23:14:54 EET

Yalnız birşey var, sanırım size haber vermediler, bu hız açıkça
söylemedikleri geçici bir promosyon idi ve geçen gün arayıp haber verdiler
süresi artık bitti. normalde anlasmalar 64k yani tas catlasa download da
8K/sec e çıkabiliyorsunuz, upload ise 16k yani 2K/sec ile upload
yapabiliyorsunuz. Şu anki gibi hızlara çıkabilmeniz için ise 512k abonesi
olmanız gerekiyor, onun için de ayda 400 milyon TL istiyorlar.. 117 milyon
kurulum+modem ve 1 aylık beklemeyi de unutmamalı tabi.. Bu durumda ben
kablonet i bırakıp alternatif bir bağlantı seçmeyi düşünüyorum, zira modemle
dahi bu hızlara yaklaşılabilmesine rağmen bazı siteler örneğin genelde
hotmail açılırken arkadaşların "oo ben modemle bağlanıp bakarım sen
uğraşma.." diye takıldığı dahi oluyor :-)

Mutluluklar...

Onur Safak - QuaRizzma
3D Graphics Animator
Multimedia Dept. - Post Production