[LINUX:22905] kapatmiyor..

From: Hasan Comce (hascomlinux@yahoo.com)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 21:31:40 EET

 merhaba arkadaslar sorum herne kadar linux le alakali
olmasada cevap veren arkadas olur ins.
 benim bilgisayar win98 ve linux de rahatlikla
shutdown yapinca powerdown da yapiyor ama win2000 de
bunu yapmiyor. isletim sistemini kapatiyor ama guc u
kapatmiyor. bunun icin registery den biryerden
powerdownafter shutdown nun degerini 1 yaptim ama
yinede kapatmiyor. tekrar bilgisayari acinca bakiyorum
deger yine 0 olmus.. yardimlarinizi bekliyorum..