[LINUX:22904] Re: Re: Re: Redhat 7 ve nvidia

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 13 Dec 2000 - 21:04:09 EET

--- Murat SULUHAN <murat.suluhan@tesam.com.tr> wrote:
> Merhabalar
>
> www.linmuxmandrake.org bolumunde nvidia install
> ile ilgili bir link vardi,
> listeye de atmistim bir bakin isterseniz
> --------------------------------

> --------------------------------

 Tesekkur ederim, de zaten ben bu isi o link ten
ogrenip 4 ayri dagitima ( belki 20 ayri sisteme )
kurdum :)

 Benim sorunum yeni kernellerle ilgili. AGPGART
malesef i815 board umun onboard ekran kartini nvidia'
mdan ayirt edemiyor, ve nvidia driverlarindan agp
destegini kaldirma calismalarim da sonucsuz kaldi.

 Yine de tesekkur ederim, ve her turlu oneriye acigim
:)

 Bir de, i815 board uzerine nvidia ekran karti takip
nvidia nin driverlarini tanitabilen var mi acaba ?
Mandrake 7.2 ve Redhat 7 de...