[LINUX:22827] Re: kvintv

From: Murat Gezer (Elit Software) (murat_gezer@elitsoft.com.tr)
Date: Tue 12 Dec 2000 - 08:32:08 EET

Yine merhaba,

korktugum basina gelmis....
7.1 de kesinlikle sorun vardi. Flyvideo radyosuz modelinde bttv den
kaynaklanan bir sorun bu. Eger bir onceki mailim yardimci olmuyorsa bana yaz
sana iki script gondereyim
biri kanal degistirmek icin bttv yi instal etme :)
digeri kanal degistikten sonra sesi almak icin. Maalesef baska cozum
bulamamistim.

kolay gelsin
               Murat Gezer
              R&D Manager