[LINUX:22732] LATEX2HTML programi

From: Serdar (serdar@nobel.chem.metu.edu.tr)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 10:29:02 EET

Arkadaslar, latex ile yazilmis matematiksel formulleri html haline sokmak
icin latex2html diye bir program kulandim , fakat turkce problemleri
oluyor, bu programi kullanip turkce ile sorunu olmayan birileri var mi
acaba

bu arada benim isletim sistemim ingilizce, birazdan turkceye cevirip bir
de o sekilde deneyecegim

iyi calismalar!

--
	          ))
	         ((	ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211