[LINUX:22731] RE: C&C++ icin Compiler

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 10:00:37 EET

gIDE www.gtk.org dan bakabilirsin
ve KDevelop www.kdevelop.org

|--------------------------------|
| |
| Murat SULUHAN |
| TE.SA.M. T.U.R.K. / GLOBALSTAR |
| |
|--------------------------------|

-----Original Message-----
From: linux@listweb.bilkent.edu.tr [mailto:linux@listweb.bilkent.edu.tr]On
Behalf Of E. A. Murat EREN
Sent: Thursday, December 07, 2000 10:01 PM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:22712] C&C++ icin Compiler

Selamlar,

Bir compiler yada KWrite dan daha etkin sekilde kullanabilecegim bir
editor ariyorum Linux uzerinde C C++ kodlarimi compile etmek ve debug
icin.. yani ctrl+f9 a bastigimda DOS uzerinde program yapan arkadaslarin
aliskin oldugu gibi programi derleyip mevcut hatalari bana gostersin
istiyorum ve elbette highlight vs.. bir cok editor denedim fakat
aradigimi bulamadim pek belki daha once bu konuda arastirma yapmis
kisiler yardimci olabilir diye dusundum.. eger DOS uzerinde Borland
C/C++ kullanip daha sonrada Linuxta aradigini bulan birileri yada bu
konuda fikri olan insanlar varsa pek sevinecegim.. saygilar, iyi
calismalar..

 E. A. Murat EREN