[LINUX:22723] Re: qmail&RELAY

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 06:53:33 EET

Merhaba Baris,
Ben Vpopmail kullanmak istemiyorum... Relay konusunda da sIkIntIm yok.
Fakat SMTP de de POP3 gibi User authentication yapmak istiyorum...
http://www.nimh.org/hacks/qmail-smtpd.c
cekerek buna gore qmail-smtpd yi derledim..
checkpassword lada kontrol edecektim..
inetd.conf da da,
smtp stream tcp nowait qmaild /var/qmail/bin/tcp-env tcp-env /var/qmail/bin/qmail-smtpd /bin/checkpassword /bin/true
kullandim.
fakat henuz basarili olamadim...
Aldigim hata ise..
220 xxxx.xxxx.xxx.xx ESMTP
EHLO testx
250-xxxx.xxxx.xxx.xx
250-AUTH=LOGIN
250-PIPELINING
250 8BITMIME
AUTH LOGIN
334 VXNlcm5hbWU6 //burda base64 le user soruluyor...
xxxxxxx
334 UGFzc3dvcmQ6 //sifre soruluyor
xxxx
535 auth failure

BM> Selamlar;

BM> smtp de authenticated yapmak icin vpopmail i kullanabilirsin.

BM> vpopmail tcp.smtp.cdb dosyani dinamik olarak olusturuyor ve relay e izin
BM> veriyor.

BM> Iyi gunler.

---
Saygilar....,

 Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr
07:53:04 08.12.2000

Camdan sarkma yarismasina girdi, rahmetli birinci oldu.