[LINUX:22722] Re: ekranım a ne oluyor

From: Baris Hasdemir (baris@japan.com)
Date: Fri 08 Dec 2000 - 01:21:31 EET

selam sanirim grafik ekran kullaniyorsunuz konsolda
ben de ayni problemi yasadim
sorun tahmin ettiginize benzer birsey sanirim
slackware i kurdugunuzda default olarak bi takim opsiyonlar isaretlenmis
oluyor ya kernel konfigurasyonunda...
iste yeni kernelle boyle birsey gelmiyor sanirim
dolayisiyla lilo grafik ekranda misal 800X600 acmaya calisiyor ama kernel
bunun icin hazir degil onun icin ekran karariyor ama bilgisayar aciliyor.
benim durumumda:
sans eseri 2.2.16 kerneldeyken secimlerimi kaydetmistim farkli bir dosyaya
(sanirim sizin de 2.2.16 dizininizde[/usr/src/linux-2.2.16/]
duruyordur son derlediginiz kernel configurasyonu, cunku gene sanirim save dediginizde kaydettigi dosyayi
silmiyor)

bence yapmaniz gereken make menuconfig deyip bahsettigim eski kernel
config dosyasini load edip tekrar save edip tekrar derleme yapmaniz
kisa vadede ise
cd ile boot edin
liloyu normal ekran moduna getirin
boylece 25X80 ekranda demin dediklerimi yapabilirsiniz.

sevgiler
baris