[LINUX:22717] Re: C&C++ icin Compiler

From: Korhan Gurler (korhang@superonline.com)
Date: Thu 07 Dec 2000 - 23:53:20 EET

Aradiginiz seyin cevabi tam olarak "rhide" Bir compiler degil var olan
C compilerini kullaniyor ama ara birimi borland C nin aynisi ve sadece
C de degil pascal g77 destegi falanda var. freshmeat ten
arattirirsaniz bulursunuz sanirim. Su an hangi versiyonu var
bilmiyorum ama onceden benim kullandigimda bir kac bugi vardi, yardima
ihtiyaciniz olursa ayrica maillesebilirizde.