[LINUX:22603] Re:

From: Umut Gokbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 03:43:07 EET

merhaba,
Ben yaklasik 1 senedir (belki daha fazladir) winmodem adi altinda satilan
Lucent Winmodem adli PCI (onboard) modemi kullaniyorum. Gercek bir modem
almanin cok daha guzel olacaginda hem fikirim ama Lucent' in yaptigi
sorunun sadece donanim ureticisinin verdigi destekle ilgili oldugunu
ispatlar nitelikte.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com