[LINUX:22602] Mandrake 7.2'de Türkçe klavye sorunum

From: Emre Deveci (edeveci@turk.net)
Date: Tue 05 Dec 2000 - 02:35:15 EET

Merhaba,

Mandrake 7.2'yi bilgisayarima kurdum, fakat klavyemden "G, S, i" harflerini
girdigimde, bu harfleri hiç bir uygulamada göremedim. Kurulumu yaparken
Türkçe-Q klavye seçenegini isaretlemistim. Ayrica web sayfalarini gezerken
bu Türkçe karakterlerini görebiliyorum. KDE'de Control Center'a girip,
klavye çesidini kontrol etmek istedim fakat Türkçe klavye seçenegi orda
yoktu. Ayni seyi DrakConf ile denedim ordada tam tersine Türkçe-Q klavye
seçenegi isaretliydi. Klavyem saglam ve Windows'ta bu karakterleri
girebiliyorum. Bana yardimci olursaniz sevinirim.

Tesekkürler

Emre Deveci
http://abone.turk.net/edeveci