[LINUX:22501] Re: Re: Mandrake 7.1 Turkce

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 02 Dec 2000 - 12:47:11 EET

--- Hakan Koseoglu <hakan@prosoft.com.tr> wrote:
> gorunuyor.
> unuttum?
> xlsfonts calistirarak turkce fontlarin da
> fontpath'ta olup olmadigini
> bir gormeyi deneyin?

 X calisiyorken konsol penceresinde denedim, en az 10
farkli isimde (courier vs) iso8859-9 font var, ve tabi
bunlarin bir suru farkli versiyonlari ( cesitli boyut
ve turleri, roman-bold gibi ). Fontlari goruyor
eminim. X in log larina da baktim, "added fontpath"
listesinde en tepede scalable olan fontlar mevcut (ttf
olanlari tanitmiyorum bile artik). Acaba font renderer
vs gibi bir util le mi problemim var diye dusunmeye
basladim. Hersey normal gorunuyor gerci... KDE 1.1.2