[LINUX:22470] RE: 22332] mandake 7.2 kurmayi beceremiyorum

From: mehmet kizilsakal (Mehmet.Kizilsakal@unilever.com)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 15:31:06 EET

Mandrake kurulumu için tavsiyede bulunayım, ben ce çok mühim bir tavsiye
dikkatle dinle:
-Mandrake 7.1 veya 7.2 kurulumunda 2.CD yi sizden istediğinde 1.cdyi driverdan
alacaksınız 2.yi yerine koyacaksınız. CD nin çekmecesini yerine ittirmeyin veya
CD nin
içeri alınması için CD sürücüde bir tuşa basmayın. Ekrandaki Tamam'a basıp CD
nin içeri alınmasını sağlayın. Aksi Halde 2.CD den kurulumlar olmayabiliyor. En
azından benim başıma geldi. Bendeki makinaya hasmıdır bilemiyeceğim ancak böyle
bir problem var. Hatta açıkçası mdk 7.1 in 2.CD sini uzunca bir süre bozuk
gözüyle baktım ve ondaki paketleri kurmadım taaaki 7.2 de aynı şekilde 2.CD
bozuk çıkana kadar, aslında bozuk değildi tabii sanırım automount ile ilgili
bir sorun var. 2.CD yi sadece CD çekmecesi üzerine koyulacak, ekrandaki OK
tıklanacak, yani CD yi içeriye install programı alacak.
memory