[LINUX:22472] OK. Re: Re: Acil yardim lutfen

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Fri 01 Dec 2000 - 15:31:39 EET

Erhan arkadasima cok tesekkur ederim dedigini yaptim ve oldu. Cok
tesekkurler. Bunun sebebini bilen varsa ve yaptigimin ne anlama geldigini
bilen biri varsa bana yazarsa sevinirim.

Tekrardan herkese tesekkurler ozellikle Erhan arkadasima.

Ahmet HIZLI
Computer Center
Cyprus International University
tel: +90 392 223 49 00