[LINUX:19118] Re: [LINUX:19117] lilo ve türkçe karakter sorunu...

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Mon 28 Aug 2000 - 14:50:27 EEST

Merhabalar

/etc/lilo.conf

default un karsisina default olarak acilmasini istedigin os un label ini
yaz,
label degeri lilo nun icinde yazar gorunce hemen anlarsin

silmek istediign os da ayni dosyada yazar

fontlar ve nasil install edilecegi
ftp.saneg.itu.edu.tr

altinda var, hem nasil hemde fontlar mevcut

 Saygilar - iyi calismalar

 Murat SULUHAN
 TE.SA.M. T.U.R.K.