[LINUX:19117] lilo ve türkçe karakter sorunu...

From: huseyin s (huseyin_ss@yahoo.com)
Date: Mon 28 Aug 2000 - 13:55:18 EEST

Herkese merhaba. P3 550, 128 MB ram, 3d fx ...vs'den
oluşan bir sistemim var. Mandrake 7.0 kurdum ve bazı
sorularım var,
(Not: Linux ile tanışalı çok olmadı bu nedenle
sorularım çok sıradan olabilir)
1. lilo'nun default olarak windows'u açmasını
istiyorum bunun için yapılması gereken nedir.
2. linux'dan sonra kurup kaldırdığım bir işletim
sistemi var bunun ismini lilo'dan nasıl silebilirim
3. linux'da türkçe karakter için nereden font
bulunabilir
Vakit ayırıp yazabilirseniz sevinirim. Yardımlarınız
için şimdiden teşekkürler...