[LINUX:19006] Re: read-only sorunu

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 00:15:24 EEST

> Sagol ama arti su sorun var ki boot parametreleri 1024 silindiri astigi icin
> lilo calismiyor. Disketi takiyorum linux aciyorum, disketi cikariyorum
> windows aciyorum. E duzelt diyeceksiniz ilk partisyonla oynama gibi bir
> riski simdilik goze alamiyorum, kaybetmemem gereken datalar var...

Selam,

iyi de bu problem degilki.
hangi surumun disketi?

SuSe ise boot installed sistem dersin oradan acarsin. slack filansa
boot: kisminda soyledigim parametreleri verirsin

ayrica senin kurtarmak istedigin yer hdc yani sanirim root file systemin
yuklu olmadigi yer.

lilo icin ise 1024 ustunu boot eden versiyonu ceker yuklersin olur biter
veya pqmagic ile ilk 1024 silindir icinde boot paritionu olusturusun yine
sorun hallolur.

Ayrintili bilgi verdigin surece cevap alma suren kisalir.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC