[LINUX:19004] Re: read-only sorunu

From: Erdal Sahin (erdalsahin@excite.com)
Date: Tue 22 Aug 2000 - 22:43:34 EEST

> image adi linux olsun.
>
> LILO: linux init=/bin/bash rw
>
> seklinde acarsin sonra istedigin bir editor ile fstab i degistirisin
> sync komutunu verirsin reboot edersin.

Sagol ama arti su sorun var ki boot parametreleri 1024 silindiri astigi icin
lilo calismiyor. Disketi takiyorum linux aciyorum, disketi cikariyorum
windows aciyorum. E duzelt diyeceksiniz ilk partisyonla oynama gibi bir
riski simdilik goze alamiyorum, kaybetmemem gereken datalar var...
 Iyi calismalar

                   Erdal Sahin