[LINUX:18910] Re: Mount Sorunu

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Thu 17 Aug 2000 - 17:27:47 EEST

> Abuzer Kabzýmal wrote:
> Sistemime ilk olarak Linux'u kurdum.Daha sonra Windows 98'i.Ilk olarak
> Linux'u kurdugumdan Linux Windows'a Mount edemiyor.Yani oradaki
> dosyalara erisemiyorum.Bunun icin galiba fstab ve mtab dosyalarinda
> bazi degisiklikler yapmam gerekiyor veya eklemem.Hangi satirlari
> eklemem gerekiyor.(Windows hda 1 partition'da)
Mtab'a dokunmuyorsunuz. fstab icerisine
/dev/hda1 /biryer vfat defaults 0 0

yaziyorsunuz.

Sisteminizdeki kernelin vfat'i desteklemesi gerekir,
[hakan@mars hakan]$ cat /proc/filesystems
        ext2
nodev proc
        iso9660
nodev devpts
        vfat

gibi bir komut sonrasinda yukaridaki gibi vfat'i gorebiliyor olmaniz
lazim.