[LINUX:18844] Re: ntv-$s-nbc _de haber

From: Murat Arslan (arslanm@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 17:39:30 EEST

On Wed, 16 Aug 2000, Mustafa Senay wrote:

> Arkadaslar icinde "ms" harfleri geciyor diye bir sistemi suclayamaz ve
> yargilayamazsiniz. Bu sekildeki davranislarla sadece disaridan saldirgan ve
> cahil gorunebiliriz. Cunku ntvmsnbc isi haber yapmak olan profesyonel bir

Arkadaslar icinde "yanlis/tarafli" haber geciyor diye bir medya kurumunu
suclayamaz ve yargilayamazsiniz. Bu sekildeki davranislarla sadece
disaridan saldirgan ve cahil gorunebiliriz.....

> servis. Ve bunda da microsoftun bu istemin altyapisini kurmaktan baska
> parmagi yok. Boyle yaparak insanlarin bu grubu saldirgan gormesine ve
> katilim gostermemesine yol acmaktasiniz.

Yok artik daha neler, biraz abarttiniz galiba. Eger a$agidaki gibi
bir yazi yayimlanmi$ olsaydi sahifelerinde, siz ne du$unurdunuz?

"...Finlandiyali bilgisayar programcisi Linus Torvalds tarafindan
gelistirilen Linux'un isletim sistemleri pazarindaki payi yuzde 87.
Dunya uzerindeki bilgisayarlarin yuzde 4'unde ise yazilim devi
Microsoft'un isletim sistemleri bulunuyor..."

Tahmin edeyim.. abartili? (ya da futural onsezi)

Regards,
Murat Arslan