[LINUX:18817] Re: Root passwordunu unuttum

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 13:36:18 EEST

Birincisi lilo boot u gorebilmek icin makinenin basinda olmak gerekir.

Ayrica onemli bir server ise kilitli olur veya baskasinin giremeyecegi bir
yerde olur.
Bu sitemi ele gecirebilmek icin sistem adminini silah zoruyla
veya kafasina odunla vurduktan sonra iple baglamak gerekir.
lilo boot a linux single yazip acilmasa bile bir boot disketiyle
acilip yine passwd dosyasina erisilebilir.
Onu birakin. Dos disketi takip format atarsiniz.