[LINUX:18816] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Ozbek (ozbek@gis.net)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 13:33:54 EEST

Kesinlikle Mustafa Akgul'e katiliyorum.
Hicbir dayanak olmadan dernek yoneticilerini suclamak
cok yanlis ve "camur atma" kampanyasi.

Linux akimina Turkiye icinde belli bir "camur atma"
egilimi olacagi belli idi ama bunun dernek yoneticilerine
kisisel saldiri seklinde olacagini tahmin etmiyordum.

Son yillarda "daynaksiz suclamalara" karsi dava etme
isi Turkiyede de yayginlasti. Boyle kisileri dava etme
yolu yok mu? Yani karsiliksiz camur atmasinin cezasini
parasal olarak odemeli bence. belki mahkeme karari
ile birkac milyar ceza verince "dayanaksiz camur atmamayi"
ogrenir.

Saygilar
Oktay Ozbek