[LINUX:18721] Re: telnet

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Mon 14 Aug 2000 - 12:37:30 EEST

linux tavsiye edilir ama windows kullanicam diyorsan
http://hobbiton.org/shell/ttermp23.zip indirecegin telnet programini
kullanabilirsin ayrica yine ayni adresten http://hobbiton.org/shell/ user
acarak free shell account u ile OpenBSD server a telnet yapabilirsin.

bu arada bu server da buldugunuz güvenlik aciklarini rapor etmeniz
karsiliginda $15 vereceklerini beyan etmisler:)

iyi calismalar
Serhat