[LINUX:18687] printer sorunu devam ediyor

From: Atila Abir IGCI (igci@rt.net.tr)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 22:47:30 EEST

Tekrar selmalar,
Erol Ozcan arkadasimizin soylediklerini kontrol ettim :
BIOS 'da :
Onboard Parallel Port : 378H/IRQ7
Parallel Port Mode : ECP+EPP
ECP DMA Select : 3

Ben daha once RedHat 6.0 ile default sisteme kurulan kernel neyse onu
kullaniyordum, hic kendim ayriyeten kernel derlemedim ve bu kurulumda printer
ile bi sorunum yoktu. Ayni sistem uzerine RedHat 6.2 CD ile gelen kurulumdan
UpGrade secenegi ile sistemi guncelledim. UpGrade den sonra 6.2 dagitimin
kurulumu /etc/lilo.conf 'u /etc/lilo.conf.rpmsave olarak yedeklemis olmali,
tam emin degilim ama kurulum lilo ile ilgili birseyler sormustu. hangi
kernelin yuklendigini gormeniz acisindan her iki lilo.conf.rpmsave ve
lilo.conf 'un icerigini asagida veriyorum :

lilo.conf.rpmsave :

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b