[LINUX:18686] yine bolumlendirme ???

From: Haluk DUMAN (HalukDUMAN@go.to)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 22:43:05 EEST

hay aksi yaa, arkadaslar kac gundur ugrasiyorum
olmadi olmadi olmadi iste. kendimi beceriksiz hissediyorum.
elinde, ici bos 8.4GB lik
hard diski olan bir arkadas varsa bana bir iyilik
yapsin lutfen. istedigim ise su :
hard disk 4 esit parcaya bolmek
1. DOS16{FAT16} = 2GB
2. DOS16{FAT16} - 2GB
3. DOS16{FAT16} - 2GB
4a. Linux native = 1872MB +
4b. Linux swap = 128MB = 2GB
hepsi bu kadar. tabi bunu yaptiktan sonra cevap olarak
partisyon tablosunu buraya yazarsa sevinirim.
bir suru varyasyon denedim ama olmadi. primary ler
extended ler birbirine girdi ?????
yada elinde bos hard diski olmayan, denemeden,
cevap verebilecek kadar tecrubeli olan arkadaslarin
tecrubelerini anlatmalarini diliyorum ...