[LINUX:18670] telnet

From: omer eraslan (avr@rt.net.tr)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 18:12:32 EEST

Yeni yeni linux dünyasına atılan bir arkadaınız olarak şimdide telnet olayına merak sardım.Kısaca aklıma takılanlar şunlar.
1-telnet programı olarak windowstaki telent programı yeterlimidir.
2-eger windows kurlu bir makinadan bu programı kullanarak linuxteki bir makineye baglanacaksam linuxteki ayarlar nasıl olmalaıdır veya bir başka degişle linuxte bu hangi programla sağlanır.
3-telnet baglantısı kurluarak yapılan baglantıyla neler yapılabilir
4-benim şu anda linux veya windows üzerinden tenet kullanarak baglanabilecegim server,pc varmıdır.
Şimdiden teşekkürler...
Baki Selam
Ömer Eraslan