[LINUX:18669] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Kemal Gencay (kemalg@superonline.com)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 18:08:11 EEST

Tabii dernek kurmak hiç kimsenin tekelinde degil, bu nedenle yurt disinda
ayni veya benzer konularda birçok tokpluluk var. Andreas Mueller de yasal
haklarini kullanip, Oz-Linux'çular veya Daha-Linux'çular dernegi kurabilir.
Sayet Linux Kullanicilar Dernegi adinin kendisi disinda baskalarinca alinmis
olmasi kendisini rahatsiz ediyorsa, tüh:)))))))
Tüzükte eksik veya aksakliklarin giderilme yöntemi:
1-Dernege üye olmak
2-Yapilacak toplantilarda görüs bildirip degistirilmesini önermek
3-Isteklerini bu topluluk karsilamiyorsa topluluktan ayrilmak

Kendisi disinda olusmus girisimlere katilmayip, oturdugu yerden elestirmek
pek kolayci bir yaklasim, üstelik bu ülke sart ve insanini yeterince
bilemeyen ve bilmek için çaba sarfetmeyen birisinin görüslerine yine de
buradakiler yanit vermekle yeterince ilgi gösterdiler. Hiç kimse yanit
vermeyip ilgisiz de kalabilirdi.

Bana kalirsa yel degirmenleriyle savasiyor Anreas Mueller.
Bol sans :))))))
Sevgiler
Kemal