[LINUX:18625] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Andreas Mueller (amu@tr.debian.net)
Date: Wed 09 Aug 2000 - 17:43:42 EEST

On Wed, Aug 09, 2000 at 04:59:21PM +0300, Arif UYSAL wrote:

> Istanbul'daki Linux kullananlari bir araya tekrar getirmek, iletisimin
> kopmamasini saglamak ve önümüzdeki projeleri ve diger isleri konusmak
> üzere 13 Agustos Pazar günü Taksim'de bulusma düzenleneçektir. Linux ile
> ilgilenen herkes davetlidir.
> Ayrica, toplantida Linux Kullanicilar Dernegi Basvuru Formu
> bulunaçagindan, isteyenler 2 adet vesikalik resim ve 15 milyon TL

                                                       ^^^^^^^^^^^^^
   Eger fazla parasi olan varsa, Allah rizasi icin bana da 5 milyon
   gonderin! 5 milyon dahasi olan da Debian'a gondersin. Bu para ihtiyac
   sahibi insanlarin egitilmesinde kullanilacaktir. Allah razi olsun.

Not : Basvuru icin fotograf'a gerek yoktur. Burdan kazanilacak para
Internet baglantisini hizlandirmak icin harcanmak uzere toplanilacaktir.

   Sakaaa, saka yaptim. Linux kullanicilari gurubuna uye olmak bedava
   olmalidir! Toplanacak olan 15 milyon karsiliginda ne verilecek?

          /"\
          \ /     ASCII Ribbon Campaign
           X      Against HTML Mail
          / \